Post by warrigoncomppo on Feb 4, 2022 16:03:34 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Blackmoor 2: Action Platformer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Blackmoor 2: Action Platformer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode glitch mønter ▞▞▞
▞▞▞ Blackmoor 2: Action Platformer 2022 version ▞▞▞
Blackmoor 2: Action Platformer कार्रवाई gjv
kan du lave venlige skeletter og riddere og sandkassekort
Lidt stinkende. Der er næppe nogensinde en indikation for, hvornår en fjende vil angribe eller blokere, så du står tilbage med slagene uden nogen holdbar kontra. Og når der er en indikation, er det ærgerligt, for nogle gange er hitboksen for angrebet langt større end det antydede, eller indikationen er for kort.
en ting kan jeg sige, kontroller er dårlige, som virkelig dårlige - for store - for store, og der er også det niveau på et flyvende skib, hvor jeg ved et uheld samler tønder op i stedet for at angribe, ja det er også ærgerligt, især joysticken, vær venlig at reparere kontroller, spillet er godt, men kontrollerne for pokker
Skuffet i dungeon mode, fordi jeg troede, at du ville få alt gratis og være i stand til at lave gode brugerdefinerede niveauer med mange monstre at vælge imellem, men det er skuffende, fordi på et af niveauerne er der skeletbueskytter og skeletter med spyd og skjolde, men de er ingen steder at finde, så en stjerne
Elskede spillet, fordi det er meget svært, men i brugerdefinerede niveauskaber er der ingen håndlangere eller engle, som du kan bruge for spilleren til at hjælpe dem, og jeg kan ikke finde skelet-spearman eller bueskytten fra det slotbelejringsniveau. Jeg elsker dette spil.
Fantastisk spil, hvis det ikke var så glitchy! Jeg er heller ikke på en billigere telefon! Jeg har 64mb 6mb plus, hvis jeg ville bruge et SD-kort til at øge min lagerplads og Android 10 op-system. Jeg har slet ikke mange apps på min telefon, og min telefon er i god stand! Ret fejlene og vil være en 5-stjernet!
Der er nogle fejl i spil 🐛. Dette spil har dog et stort potentiale. Jeg døde og var ikke i stand til at genoplive.
Jeg nyder virkelig spillet, men cheferne bliver uovervindelige og gør dig stadig ondt, hvilket er lort, og med de pvp-ting, som jeg faktisk godt kan lide, er det svært at sige, hvilke bevægelser jeg har, nogle klasser er for OP, såsom gax eller navnløse, som dybest set har en Jeg vinder knap så let at spamme, såsom navnløs, jeg spillede mod en fyr, der kunne blive i luften hele tiden, og hvis du angriber ham, mens du var i luften, blev du såret, men mens han var i luften, kunne han skade dig, og gax er spam kunne, var jeg ligeglad med tilføjelserne
Det er ikke som det forrige spil. Styringerne stinker.
Jeg elsker gamepad-understøttelsen. Men kunne du også skjule skærmknappen, når gamepad'en opretter forbindelse? Eller tilføje en mulighed for at skjule det?
ID: com.fourfats.blackmooor2; Kategori: iOS Spil › Action; Version: 11.2; Størrelse: 453.71Mb; Operativsystem: iOS 11.0 eller nyere (iPhone, iPad, iPod)
det er et dårligt spil, det blev borken i 5 minutter, og end jeg havde også fikset det
Styrer Glat. Gameplay glat. grafik glat. Jeg elsker det og ragdolls
Super Boys - The Big Fight - Seneste Version Til Android ...
dette spil er så kedeligt i pvp for mange hackere som folk tp og dette spil kontrol er dårligt og billede som spil gammel 1996 alder dette spil er så suckkk dont downloaddd!!!!!
Føl stress ved at bruge denne app,
Meh, spillet prøver virkelig hårdt på at malke dig. Køb det, køb det. Mand, det ødelægger oplevelsen.
Værste spil everrrrr
Det sjovt for en lille smule, hvis du spiller det for længe, blev det kedeligt
Dette spil er simpelthen et mesterværk!😍 Platformeringen er faktisk virkelig udfordrende, når de præsenterer nogle, og niveauideerne og cheferne er bare så gode! Med den nye opdatering i tankerne er jeg virkelig spændt på den næste, og også funktionen til at bygge din egen drømte dugeon er fantastisk! Absolut det bedste spil du kan finde på appstore! 10000000000000/10000000000000
Kan du tilføje, at i muti player kan du skifte karakterer og med villaer også og helte. Under en kamp har din karakter en svaghed, eller du ville bare gøre det, så er jeg ikke god til at forklare, så føj gerne en switch-karakterknap, der er i menuen
Det her er godt, og jeg kan godt lide det, lidt buggy, men stadig godt
Dette spil er så uretfærdigt, at cheferne har 5 sekunder til at immune, selv om de er immune, det skader dig stadig
så halt
Du kan lave din egen verden Jeg bedømmer 5, fordi du kan lave din egen verden...
dårlig hadhad dårligt
Kan du hjælpe mig med at spille med mine venner i dette spil
Tilføj lokal hotspot multiplayer og korteditor, som ville være meget rart og alligevel den fedeste opdatering, som dette spil kan have!
Bøde
Jeg downloadede dette spil i håb om, at det ville være godt, men da jeg begyndte at spille, kunne jeg ikke engang bevæge mig
Spillet er sjovt, men jeg købte pakken med 40 fortsætter, som skulle genopfyldes på scenen, men det sker ikke. Så udviklere kan du ordne det eller give mine penge tilbage, fordi jeg ikke vil have en fejl i mit spil.
Edit: spillet bad mig om at bedømme, selvom jeg allerede gjorde det, så her kommer. Da Dark Mode ikke gør andet end at spamme flere fjender, besluttede jeg at prøve pvp. jeg blev kun mere frustreret på grund af manglende balance. Karakterer som clementine og gax kan tilkalde allierede til at hjælpe dem. Unfair forsøger at bekæmpe clementines skeletter, mens hun pisker dig langvejs fra med sin 10 fods kæde. Det bedste ved dette spil er, at det mindede mig om first blackmoor. afinstallere dette. Jeg vil hellere gendownloade og spille det første spil.
Du tror mig måske ikke, men dette spil kan være vanedannende mine venner, de har spillet dette spil så meget bare for at få de andre karakterer og opgradere dem. se, selvom du ikke kan lide action-platformspil, skal du prøve dette, bare prøv det, stop med at klynke bare prøv det, og du kan godt lide det. Du ser ikke den slags spil komme forbi, jeg ved, du er fristet.
Dette spil er en fantastisk god historie, det får mig til at føle mig varm indeni Jeg synes, det er fantastisk gode kontroller. Jeg elsker ærligt talt dette spil, jeg og mine søskende har spillet det sammen et par gange nu, måske har vi ikke afsluttet det altid, men det er stadig jeg godt spil, vi fik det og slettede det, men det er et godt spil
Spillet er gratis og sjovt at spille op til et vist punkt. At spille dette spil i mørk tilstand og vinde kræver cheesing og brug af bedrifter, da fjenderne er ubalancerede. VS-tilstand mod bots i mørk tilstand er brudt. Karakterer er stærkt ubalancerede. Nogle karakterer er ubrugelige, mens nogle er ødelagte og op. Ex Frank bot dark mode 1v1 er frustrerende asf. Dine gribere registreres ikke, mens han spammer sine. Hvis du skaber afstand, bruger han enten sin ranged eller simple kommer tættere på med sin lange rækkevidde normal.
Jeg kan ikke spille dungeon. Kan jeg vide hvorfor?
Four Fats - Startside | Facebook
pvp offline med april til svært for ny spiller
Hidden Numbers: Twisted Worlds Dobrodružné rah
Billige bosskampe og kampmekanik
Det er et godt spil, men det bliver ved med at bugte. Lukker tilfældigt appen ned.
svært at tjene guld.
Spillede ikke Blackmoor 1, så dette var mit første spil fra studiet 4Fats og må sige, at jeg var virkelig overrasket. Det er et ret sjovt beat'em up-spil med fantastiske kontroller, kontrollerne er lidt svære, især hvis du har en mindre telefon, og på nogle niveauer kan fjendens numre være overvældende, men disse er bare nitpicking og kan ikke tage væk fra en ellers fantastisk spil og ingen løn for at vinde, annoncerne falder i mildt irriterende kategori.👍
2) Dan the Man: Action Platformer til Android og til iPhone er et arkadeaktionsspil, ... 30) Blackmoor 2 til Android og iPhone er en arkadeplatform,
Blackmoor 2: Action Platformer Akčné zdx
Det er et godt spil, men historieniveauerne er korte og gentagne, også hvad er instruktionen til 1v1 at spille med en ven? Lige meget hvad jeg gør, dukker en tilfældig afspiller bare op
det har nogle gange et stort kedeligt forsinkelse
Meh
30 bedste arkade- og actionspil til Android og iPhone ...
❤😄🔥